Utskrivning på gång

Natten till idag har varit väldigt jobbigt. Jag har nästan suttit mer på toa än vad jag legat i sängen. Så på ronden imorse gav de mig imodium och magen har lugnat ner sig väldigt mycket redan så det är jag väldigt glad för.
Fick även beskedet att jag är klar på detta stället för den här gången. Imorgon blir jag utskriven och åker hem till familjen för att bli omhändertagen ett tag.

Annars känner jag mig mycket bättre. De tag bort all smärtstillande medicinering som jag blev tokig av så nu känner jag mig bättre än jag väntat. Går fortfarande på panodil men det är ju inte så farligt.
Det känns skönt att detta är genomför och jag hoppas jag blir bra snart!



Kommentarer
Tommi



Hoppas magen håller sig lugn framöver också!

Håller tummarna och hoppas du återhämtar dig snabbt! :)

2009-09-03 @ 16:13:28
URL: http://beavershit.blogg.se/
Anonym

skönt o läsa att du mår bättre .. ta hand om dig nu kra, cilla

2009-09-03 @ 19:07:57
URL: http://zezilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0