Dålig torsdag... Ja!

Idag har jag haft en dålig dag. Jag har varit arg och irriterad och skickat sms till en viss person som jag varit lite irriterad på. Funderat och dragit förhastade slutsatser. Vilket i och för sig resulterade i att jag blev tillsagd att ta det lugnt och tänka på annat istället. Och det är fan rätt!
Det är ingen idé att gå runt och vara arg för det är bara jag själv som råkar illa på det.
Så imorgon ska jag vakna utvilad och glad och se allt från den ljusa sidan!

Jag har vart på så bra humör och glad konstant ända sen årsskiftet så det var nog dags att få vara arg för en dag. Men jag gillar det inte!

Kan bero på att jag har haft riktigt dåliga nätter den senaste tiden. Jag har drömt hemska saker som jag vaknat av och behövt springa på toaletten otaligt många gånger per natt. Så man får ju inte alls den sömnen man behöver. Allt har gått så bra efter operationen men nu verkar det som att jag får smaka på lite dåligt också. Jag hoppas på denna natten som kommer att jag får sova mina åtta timmar utan att vakna. Eh, wish me luck!



Kommentarer
Ina

Förstår precis vad du menar, samma spring på nätterna för mig också:(Man har kanske varit bortskämd sen operationen då jag bara fått springa på toa 1gång på natten.Jaja så kan det vara, allt ska kanske inte alltid vara bra alltid!



Mvh Ina

2010-01-15 @ 21:07:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0