Nu är det dags!

Nu är det än en gång dags att blåsa igång livet på denna sida. Mycket jobb och annat i livet gör ibland att man inte har tid till allt, så har det vart. Otroligt mycket jobb. Jobb och sömn, det är väl det enda. Så mycket mer än så finns inte att säga.

MEN kära vänner, nu är det snart sommar! Då blir det full rulle.
Första sommaren på några år kommer jag visa mig stolt i bikini. Och jag har köpt världens finaste.
DET ÄR GÖTT!

Ilcos barnläger är det som står näst på tur efter midsommarfirande. Det kommer bli otroligt bra.

Vi hörs snart igen!!



Kommentarer
Jesper

Hej sussi!

Gick in på din blogg när jag sökte runt lite om ulcerös colit och ira. läst i din blogg och måste säga att jag tycker det är mycket imponerande att hjälper andra som har samma problem samt att du är modig och kan visa upp din stomi. Har själv stomi just nu men ska opereras på onsdag för ira och ta bort stomin. lust att snacka nån gång om erfarenheter om sjukdomen elle annat så kan du jue skriva till min mejl elle på facebook om du har det. min mejl är [email protected] eller hitta mig på facebook på Jesper Molin i från Uppsala.

Ska jag vara ärlig så har jag varit dålig på prata med folk som har samma sak både på nätet och ute.

Hoppas allt är kanon med dig och allt funkar bra. Hade kanon! Kram /Jesper

2010-08-22 @ 22:07:48
susanne

Hej Sussi!

Jag skulle väldigt gärna komma i kontakt med dig på mail. Det är angående en c-uppsatsa jag skriver. Jag har en fråga till dig.

Tacksam för svar.

/Susanne

2011-04-08 @ 16:59:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0