Bikiniii...

Har fått för mig att jag vill åka någonstans i helgen och bada på nåt äventyrsbad så försöker styra upp det. Och med det menas att man måste ha på sig nåt att bada i. Så jag letade fram mina gamla bikinisar från över 2 år tillbaka som jag inte har använt sen dess pga stomin. Jag har ju bara använt baddräkt och bikini med extremt hög trosa så nu känner jag att jag inte vill göra det längre.
Dock kände jag mig inte så jävla snygg i den där bikinin heller med alla hemska ärr på magen. Är det inte det ena så är det det andra.

Jag tycker om mig själv. Det ska jag inte säga emot. Men nu när det blir en sån situation där man visar upp sitt sjuka jag så blir det lite känsligt.
Jag ska ta mig en sväng på stan imorrn och se om jag hittar en ny bikini. Kanske känns det lite bättre då!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0