sista dagen på veckan...

För det mesta känner jag mig på nåt sätt frisk. De senaste dagarna har jag inte gjort det. Min mage har varit totalt emot mig. Jag har liksom inte känna så ofta att jag har behövt springa till toaletten men det har jag behövt göra. Kan dels bero på all julmat men det är jobbigt när allt bara åker rakt igenom. Hur mycket energi tar kroppen upp av det? Typ ingenting.

Det är konstigt hur man orkar egentligen när man märker hur snabbt det far igenom kroppen. Borde man ta tag i sånt som att äta vitaminer och sånt kanske?!

Året börjar lida mot sitt slut. Jag har försökt att sammanfatta mitt år med bara ett par meningar. Men det fungerar inte riktigt. Det är så mycket som hänt. Vi får se om jag delar med mig av det. Lite grann borde jag kunna göra det. Men jag ser dock fram emot nästa år. Det ska jag göra till det bästa någonsin!



Kommentarer
Anonym

Hej!



Halkade in på din blogg när jag då följer Hellies:)

Jag är en tjej på 30 år som förra sommaren blev akut sjuk, blev inlagd på tarmvila osv..Men inget hjälpte, så dom opererade mig akut och fick då stomi..Hade den 6 månader och i feb i år opererade man en IRA på mig..Så allt blev en stor chock eftersom jag aldrig varit sjuk innan dess..Man känner sig ganska ensam med detta dolda handikapp..Därför skulle jag gärna vilja komma i kontakt med andra i samma situation!!



Mvh Ina

2009-12-28 @ 18:27:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0