Dag 3

I går bytte jag avdelning till gastro.
Inte samma vacka utsikt men fortfarande eget rum. Som känns väldigt skönt när man tillbringar så mycket tid här.
 
Idag fick jag lite permission och har tillbringat eftermiddagen på stan med mycket god mat, massa kaffe och med goda vänner. Det var skönt att komma ut och faktiskt ventliera sina tankar.
Väl tillbaka på sjukhuset så startade jag nästa säsong av Gossip Girl. Jag är fast.
Vill dock bara att det ska ta slut på netflix så jag inte känner mig beroende utan kan börja se på nåt annat. Haha.
 
På måndag är det bokat undersökning så jag bara väntar på den så jag kan få svar på vad som händer med mig.
Man hinner tänka ganska mycket med massa egentid och ingen vetskap.
Let´s just wait and see...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0