undersökning hit och dit

Idag har jag vart hos doktorn. Blev vidareskickad till Gyn efter det att jag låg inne förra veckan för magsmärtor. Min första gynundersökning var det. Det var inte så hemskt som jag trodde. Jag fick en otroligt bra läkare som gjorde det väldigt bra. Så, så otäckt var det inte. Han sa iallafall att allt såg normalt ut så tydligen är jag frisk. Undrar dock vart mina magsmärtor kommer ifrån ?!

Idag har jag också haft lite tid till att städa och julpynta. Det är ont om ledig tid just nu. Måste hitta en lucka till att inhandla mina julklappar. Det är ju hopplöst att ta sig in till tex. nordstan nästa helg eller så när alla är ute i sista sekund. Förresten så ska jag jobba där några dagar nästa vecka så det ska bli kul att komma till ett ställe med lite fart i, bara för ett par dagar =)



Kommentarer
MB Chron

Hej Sussi!

Jag har själv Morbus Chron och har stomi. Jag lider med alla som skall behöva gå med Värk. Häng in där du skall se att det snart löser sig.



Att ha ont och känna en smärta

Det måste var som att liga på en ärta

Att inte kunna sin smärta slippa få

Att bara få leva normalt ändå

Detta är den dröm alla som ont har

att värken få slippa och livet lever kvar

2009-12-14 @ 16:16:50
URL: http://kronisksjuk.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0