Ilcohelgen i full gång men snart slut.

Idag har vi haft en kanonbra dag. Det började med frukost vid 8.00, lite tidigt för min del men det var det värt. Sen har dagen varit full av teamövningar, pingisspelande och gemenskap. Vi hade Bitte Appelqvist på besök som föreläste för oss om otroligt bra saker. Mycket om hans egna upplevelser och händelser i hans liv men mycket tänkvärda ord om människan och hur vi lever och uppfattas.







Jag håller även på att försöka sortera upp min blogg i olika kategorier då jag vill att de som läser min blogg av en anledning, att läsa om just min sjukdom inte ska behöva läsa all annan skit som jag faktiskt brukar skriva här också. Det kan ta några dagar innan det är klart men det är på gång att bli lite uppstyrt här iallafall.
Hoppas ni alla har en lika bra helg som jag har!



Kommentarer
Eva Vin

2010-03-01 @ 22:16:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0