Dag 5

Söndagen tillbringade jag också ute på stan. Vi har haft otroligt fint väder de senaste dagarna så det var skönt att känna lite sol.
 
Idag har jag äntligen fått komma på undersökning och de såg att jag hade en ulcerös proktit. Tunntarmen såg väldigt bra ut så det var skönt att se att det inte spridit sig uppåt.
Så nu vet de vad de ska sätta in för behandling och jag hoppas komma härifrån imorgon.
Man blir ju nästan mer psykiskt instabil än fysiskt när man ligger här.
 
Ikväll överaskades jag av ett samtal från min käresta där de bjöd mig till parken nära sjukhuset på en riktigt härlig grillkväll. Det var väldigt skönt att komma ut lite grann idag också.
Håll tummarna för mig att jag är ute härifrån imorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0