Update

Hemma i Göteborg. Känns väldigt bra. Jag har haft besök med mig hemmifrån och har det fortfarande så det är ganska skönt att jag inte har varit själv än så länge.
I fredags var vi på Håkan Hellström på Liseberg. Jag har sett honom många gånger under åren men jag kan säga det att det här var den bästa konserten han gjort. Helt klockrent.
Lördagen tog jag mig ut på fest och drack öl för första gången efter operationen. Det gick oförskämt bra. Jag tog det väldigt lugnt men magen mådde som vanligt även efter ölen.
Så i det stora hela mår jag bättre än jag någonsin hade hoppats på. Det är 3½ vecka sen och jag känner mig såpass pigg att jag orkar ta mig ut. Dock vet jag inte hur jag orkar med att jobba så vi får se hur det blir här framöver.

Har av någon anledning inte någon el i lägenheten så jag har levt utan el sedan jag kom hem i fredags. Hade en snäll granne som drog en kabel in till mig så jag iallafall har kunnat använda tvn. Men utan kyl och lampor är det ganska jobbigt. Men någongång ska man väl ha provat på det också!



Kommentarer
Nillano

Härligt att höra att det går bra och att du mår bra.

Men tråkgit med elen, men hyr du inte... då får fastighetsskötaren fixa detta.

Ha de så bra!

kram

2009-09-21 @ 10:45:17
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0