Underbara dag!

Idag är en bra dag. Jag har vart i Skövde med lillasyster och gjort finfina inköp. Jag är så glad att jag vågade mig ut från huset, ut i det osäkra, utan toaletter i närheten hela tiden. Men vet ni vad, det gick hur bra som helst. Jag är stolt över mig själv. Jag känner att jag har förtjänat den här dagen för jag är så glad.
Så ikväll ska jag ännu en gång ta mig ut i världen och träffa vänner över en öl. Dock ska jag nog hålla mig till lite cola men det blir ändå bra!!





Äntligen nya converse och världens snyggaste klocka från knokk.



Kommentarer
Helena

Snygga skor, sånna har ju jag med...mkt bra köp!!!

Hur gick det med colan? Jag tar det försiktigt med kolsyra, min mage mår inte så bra av allt för mkt av den varan! Kul att läsa att du mår så bra nu! Det är du ju sååå värd! KRAM

2009-09-12 @ 09:48:53
URL: http://www.homeofhellie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0