lycka... LYCKA!!

Måndagar är lite som en andra familjdag. Jag spelar alltid pingis och tar en liten öl på måndagar. Idag och förra veckan var jag glad och lycklig som aldrig förr. Jag vet inte varför men det är så härliga människor så man kan liksom inte undvika att bara le hela tiden. Jag älskar det.

Kan väl säga att det har så otroligt mycket att göra med mina senaste upplevelser i livet. Att äntligen vara utan min stomi betyder så fruktansvärt mycket för mig. Jag hann inte tröttna så mycket på den att jag mådde dåligt pga den men visst var det skönt att se fram emot att bli av med den.

Jag hoppas detta lyckoruset håller i sig länge länge för det är såhär livet ska vara =)



Kommentarer
Nillano

Underbart att höra!

Lev livet!

2009-09-29 @ 12:32:08
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com
Helena

UNDERBART VÄNNEN! DU är så värd det!

Kram

2009-09-29 @ 15:09:22
URL: http://www.homeofhellie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0