liten update!

Hemma hos far har jag varit nu sedan i fredags. Jag har haft väldigt svårt att sova på nätterna men inatt var den bästa på länge. Jag var bara uppe på toaletten en gång på natten och en gång på morgonen, fast innan jag gått upp. Så det känns härligt att det går åt rätt håll. Jag ska försöka ta mig ut i solen idag på en liten promenad med hunden tänkte jag. Behöver komma igång med kroppen igen känner jag.

Förresten, det kanske jag inte berättat. Har för mig att jag skrev i nåt inlägg om att jag skulle lägga av med rökningen. Och vet ni vad, jag har faktiskt inte rökt en enda gång sedan operationsdagen som var den 26/8.
Jag kan säga att det är sjukt jobbigt. Jag är sugen, det ska jag inte säga nåt annat om. Jag är grinig.
Men det känns så värt. Min naglar är inte gula och äckliga. De är fakiskt Väldigt fräscha efter bara så kort tid. Min hosta är helt borta och min krassliga röst som jag haft så länge är också borta.

Jag har inte kunnat sjunga på så länge. Det var nästan det som fick mig att vilja sluta. Att jag vill börja använda min röst igen. Det kan jag nog snart för nu är den tillbaka.
Så bort med alla äckliga ciggaretter och njut av fräschheten istället. Det är det bästa jag gjort!



Kommentarer
nillano

Kul att det går bra med rökningen. Kämpa på!

2009-09-07 @ 11:01:29
URL: http://livetskalevasnu.blogsport.se
nillano

Kul att det går bra med rökningen. Kämpa på!

2009-09-07 @ 11:01:38
URL: http://livetskalevasnu.blogsport.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0