Gah...

Facebook har verkligen tagit över hela mänskligheten. Jag har nog inte träffat någon som Inte har det. Och hela tiden uppdateras allas status så att alla ska veta vart de håller hur och vad de håller på med. Det är ärligt talat helt sjukt. Och det som är mest sjukt med det hela är att jag är en av dem.
Så... Facebookfreak? Ja!

Annars har jag för första gången på en vecka vågat mig utanför dörren på en promenad. På ca 40 minuter. Det gick ju bra. Köpte och åt till och med en glass på vägen utan att få direkt panik. Jag kände dock att jag är fortfarande väldigt tung i benen då jag efter ett tag inte orkade lyfta på dem ordentligt. Så mitt mål nu är att ta mig ut en stund varje dag plus att hitta den där träningscykeln som står någongstans. Hej Värld, snart är jag tillbaka. *Förhoppningsvis*



Kommentarer
Helena

Har för mig att just cykling ska man ta det försiktigt med i början, vet inte om man påfrestar magmusklerna eller nåt kanske, eller så är det bara ngt jag drömt! :)

2009-09-11 @ 10:58:05
URL: http://www.homeofhellie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0