Fredagskvällen på slätta

Kvällen igår var klockren. Jag samlade ihop grabbarna i bilen så begav vi oss till Enjoy. Den enda loungerestaurangen i denna lilla stad. Där satt vi hela kvällen fylld av härligt skratt. Vid halv 2 tiden begav vi oss till Stadt där grabbarna fortsatte med sina öl och jag min cola. Det var gott med lite kolsyra och det gick faktiskt Väldigt bra. Trodde jag skulle bli väldigt gasig i magen men det blev jag inte alls. Vi fick även gratis landgång. Det var perfekt avslutning på kvällen. Räkor, ägg, ost, skinka. Ja, allt fanns på den mackan.

På Enjoy hände också nåt som annars bara händer i film. Det kändes som om det var en film iallafall. Jag satt med mina vänner och slängde väl en blick på en kille i baren lite då och då, men inte så han märkte såklart. Sen kommer en av hans vänner fram och säger typ "den här lappen är till dig från han i baren". Okej, tänkte jag. Jag blev sjukt generad och smickrad. Jag hade svårt att se vad det stod så jag bad om hjälp att tyda det. Tillslut var det nån som såg. "How many road must a man walk down. Ring mig." Och hans nummer.
Jag kunde ju inte kolla på honom mer. Haha. Så liten jag kände mig. Hade jag vart i onyktert tillstånd hade jag nog hanterat det på ett helt annat sätt men nu var det ju läget inte så. Men det där kommer jag leva på länge för jag blev Otroligt glad!




Kommentarer
Helena

Åhhh! En sån grej! Vad kul!!! Och en sån jäkla komplimang :) Du ringe rhonom hoppas jag!

Kram vännen

2009-09-13 @ 12:05:30
URL: http://www.homeofhellie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0