fortfarande kvar efter en vecka...

Jag är konstant snurrig i huvudet efter all smärtlindring så det tar ett tag för mig att skriva + att det ibland kanske inte är så sammanhängande. Gårdagen var en aning bättre än dagen innan. Hade dock väldigt mycket smärta fortfarande. Var väldigt påverkad av mycket morfin igår. Hade klåda överallt och mådde väldigt illa.
Den enda jag ber om är nåt mot min smärta, inte nödvändigtvis morfin, men det är det de ger mig. Sen igår så kommer en läkare in och berättar för mig hur mycket droger jag får. "Du får lika mycket som de på gatan tar och det är beroendeframkallande". Det sättet han sa det på var inte okej. Det var liksom som att det var mitt fel att jag hade så mycket i mig. Så igår var en känslig dag.

De har bytt medicinering igen och jag hoppas att detta ska hjälpa bättre.
Loperamid eller imodium har jag inte börjat med alls. De vill väl få igång magen på mig innan de sätter in stoppande medicin. Jag har blivit av med urinkatetern idag så nu får jag äntligen springa på toaletten själv också. Nu börjar jag bli för matt för det här men jag skriver så fort jag orkar igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0