En vanlig tisdagskväll!

Idag har varit en dag som alla andra. Sova, toa, dator, toa, toa, tv, mat, toa, tv, dator, toa... Ja, ni fattar grejen. Jag har ännu inte riktigt vågat mig ut på riktigt. Tog en liten tur med bilen idag för att hämta syrran men då satt jag ju still hela tiden plus att toaletten väntade på mig när jag rullade upp på uppfarten.
Sen är det nog mycket hjärnspöken också i det hela. Att våga sig ut.

Imorgon ska jag ta hand om hunden här hemma och se till att han får sina promenader då det inte är någon annan hemma så imorgon måste jag mig ut en sväng, eller två. Sen ska jag duscha så jag blir fräsch plus att jag kom på att vi har nog en träningscykel någonstans som kan vara värt att leta upp så man kommer igång lite. Börja jobba på sommarsäsongen 2010 då jag ska ha den snyggaste magen någonsin =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0