Tisdag

Oj, en hel vecka utan ett ord från mig. Det kändes som jag skrev igår. Idag har jag en riktig hemmadag. Det är sånt där väder ute så man inte ens vill öppna dörren. Det blåser och inte en endaste liten solstråle når fram.
Jag var hemma hos min familj över dagen igår. Det är så härligt att komma hem ibland. Fick med mig två stora påsar med mat så nu är kylskåpet välfyllt också :)

Om 6 dagar ska jag återgå till jobbet. Det är med delade känslor faktiskt. Det är härligt att ha mycket tid tills övers att ta hand om sig själv. Känna efter hur man mår osv. Samtidigt som det är ganska tråkigt i längeden för det finns inte direkt någon rutin på livet. Så det ska bli härligt att komma ut och jobba, träffa folk och äntligen göra nån nytta.



Kommentarer
Nillano

Då börjar allt rulla igång för dig.. hoppas du får må bra och allt kommer gå bra! kramar

2009-10-07 @ 08:59:47
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com
Anna Rosander

Hej!

hörde från nilla att du har gjort IRA

jag har fått en tid den 14 okt

hur hade du det efter oprationen

mvh Anna

2009-10-07 @ 18:44:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0