en vanlig fredagkväll!

Bilder ja. Jag vet inte hur många gånger jag lovat att lägga ut bilder. Jag har tagit några men får aldrig tummen ur att skicka dem till datorn och lägga ut dem. Jag ska visa er!
En lugn Alla Helgonafredag är det idag. Mötte massa spöken när jag var på väg från jobbet. Imorrn ska jag ta mig till hemmafest och kanske till och med får prata med några spöken :)



Linda: Jag kom på precis nyss att nästa svar ska jag skriva till din mejl. Man kan dela med sig av lite mer där. Men detta svaret hamnar här.

Jag hade stopp en gång när jag fortfarande låg på sjukhuset men efter det hade jag inga komplikationer alls med min stomi. Den var väldigt bra. Inga stopp eller tarmvred alls. Men om man får stopp lätt eller inte beror ju på hur de har sytt ihop allt. Enligt min läkare kan det vara så att det är ganska trångt precis där de satt ihop tarmarna på mig och är därför man kan känna obehag när det går igenom där. Men stopp har jag inte fått än. Jag har vart väldigt försiktig med maten nu i början men provar mig fram lite i taget.
För mig har allt det här gått över förväntan bra(jag vet inte hur många gånger jag sagt det). Jag hoppas på att det blir lika lyckat för dig. Du behöver inte vara nervös. När ska du göra din operation?




Kommentarer
Linda

Vad bra att det har fungerat för dig. Hoppas du inte får något stopp i framtiden heller. Jag ska opereras i juni nästa år. Jag får opereras när som men jag vill inte missa något i skolan så jag vill vänta till sommarlovet. Men jag kan tänka mig vilken befrielse det måste vara att fått tagit bort stomin, jag ser så mycket fram emot juni månad. Men lite skrajjsen är man. Varför var du tvungen att ligga en hel vecka på sjukan efter operationen? Satte dom cvk på dig? Jag har hur många frågor som helst =) Fick du valet att göra bäckenreservoar? eller var det givet med IRA? kram L

2009-11-09 @ 00:10:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0