härliga lördag !

Jag är hemma från Sthlm. Jag har verkligen märkt hur mycket jag tycker om att bo i Gbg. Det finns verkligen ingenting som slår det. Så, bara så ni vet så kommer jag nog stanna här ett tag!
Jag började jobba i fredags efter en ledig vecka och är inte ledig igen förrän en dag på torsdag. Så nu är det mycket arbete som gäller. Det är kul att hålla igång men det är skönt att vara ledig också =)

Förövrigt funderar jag mycket på det här med ensameheten. Jag har varit singel nu i 9 månader. Wow, det känns som en evighet. Jag har trivts jättebra och det är väldigt skönt på ett sätt att vara ensam. Men jag tror inte att jag är född till det. Jag behöver vara med någon. Jag tänker verkligen inte stressa in i nånting men det är klart att man tänker långt när man träffar nån som kan vara tänkbar! Vi får se när min prins dyker upp!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0