första resan...

Första resan själv sedan operationen har jag gjort idag. Jag har inte suttit på tåg på flera månader. Jag var väldigt nervös eftersom resan var på 5 timmar. Visst, det är väl inte så farligt att gå på toa på tåg. Men man vill ju inte sitta där hur länge som helst. 1 gång räckte. Den andra gången tog jag när jag väl kom fram inne på stationen. Jag undvek att äta så jag var ju sjukt hungrig när jag väl kom fram, men det fick det vara värt.
Så i det stora hela gick det bra.
Jag har haft en kanondag men god mat och fika på stan med min kära fru som jag inte träffat sen hon var nere hos mig på sjukhuset. Och matlagning blir det just nu hos Maja som också är superkul att träffa igen =)


Kommentarer
Sofia

trevligt skrivet tycker ja faktiskt

2010-12-03 @ 13:47:02
URL: http://jade.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0