what... blev lite jätteförmycket nu...

Nu har jag vart på mitt läkarbesök. Det var liksom goda nyheter. Det såg såpass bra ut att en operation är aktuell så jag blir inbokad på att göra en IRA i Augusti. Det är ju det här jag har längtat efter såå länge. Jag har hela tiden pratat om det och nu när det är så nära inpå så gråter jag så fort jag tänker på det. Jag blir rädd. Samtidigt sjuk glad....

Men då var det ju det här med USA resan som är tänkt i Oktober. Vadå, ska jag skita i den? Ska jag åka iväg ett år innan jag gör operationen? Ska jag göra den innan jag åker och chansa på att jag blir såpass frisk så jag kan åka iväg?
Nu snurrar tankarna som bara den. Jag känner mig ju ändå relativt frisk just nu. Kanske ska man åka iväg först? Men då får jag gå med denna påsen i 1½ år till. Vad vill jag? Jag vet vad jag vill. Jag vill både och. Men vettefan vilken ordning jag ska välja det i. Mitt huvud är inte OK just nu!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0