Tisdag va?

Idag har jag faktiskt tagit mig utanför dörren. Jag var hos mitt ex, drack kaffe och hämtade ännu mer grejer som jag hade glömt. Så nu börjar jag få hit allt. hehe.
Sen var jag inne i stan. Köpte puder för dyra pengar så nu hoppas jag att jag ska bli nöjd med min hud för en gångsskull. Men jag har provat det och jag vart supernöjd. Det är bra att unna sig såna saker när man har pengar. Eller??

Annars mår jag bättre idag. Imorgon vill jag också göra nåt. Nu börjar jag bli less på att sitta inne. Torsdag ska jag jobba. Eftermiddag-kväll så det är skönt iallafall. Sen fredag blir det läkarbesök och jobb. Hoppas det blir ett bra besök på das hospital..


Kommentarer
Nilla

Lycka till hos läkaren idag! Kram

2009-05-06 @ 11:53:28
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com
Matilda

Vad var det för puder? Hoppas läkarbesöket imorron går fint. Kram

2009-05-07 @ 16:04:21
URL: http://mathy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0