Stand up =)

Idag har jag vart på stand up.  Första gången faktiskt och jag hade hur kul som helst. Det var några lokala komiker här från Göteborg. Där fanns riktiga guldkorn och minde bra guldkorn också, men det var bra. Sen var David Druid och Björn Gustavsson där också. Och jag kan säga att jag är väldigt svag för Björn. Jag kan youtuba honom hur mycket som helst och får inte nog för han är så sjukt rolig. Nu har jag iallafall fått se det in real life så det känns gött =)

En bra kväll helt enkel, annars har jag inte så mycket mer att bjuda på. Nu ska jag lägga mig i min varma härliga säng och få lite behövlig sömn. Imorrn blir det jobb, och det är nog bara det som händer..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0