Sjukling..

Inte klarar man sig från att vara sjuk alltså. Det är ju helt sanslöst.
Var på akuten idag för jag har så fruktansvärt ont i halsen. Halsfluss, hosta, snuva och allergi. Allt på samma gång. Så det blev ett dyrt besök på apoteket för att komma hem med massa olika mediciner för alla olika sjukdomar.
Så nu har jag en påse full med massa häftiga saker som man ska knapra i sig flera gånger om dagen.
Plus mina vitaminer och andra mediciner för min tarm. Nu måste jag ju börja skriva upp så jag inte glömmer bort nånting.

Min plan är att ligga hemma och kurera mig några dagar. Hatar att ligga hemma och vara helt isolerad. Det finns ju ingen av mina vänner som vill träffa mig heller när jag är smittbar liksom. Så här kommer jag att bo, i min ensamhet, på internet. Får väl se hur mycket inspiration jag får till ett och annat inlägg här. Haha!!

10 dagar och ingen alkohol under tiden. Det blir tufft. Älskar ju att dricka öl i solen.
Hann iallafall med en sista utekväll igår på ett tag då. Skoldisco på Röda Sten. En klockren kväll med mig och Maja och massa dudes. Det är härligt =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0