Odd day...

Idag är det Måndag. Då vet ni vad som händer...
Pingisklubben såklart. Det är nya stammisgrejen för min del. Så jag sitter och smuttar på en öl för att snart dra mig ut.

I övrigt har jag haft en bra dag. Har vart i Långedrag, Fiskebäck och alla möjliga olika ställen. Det är alltid roligt att se nåt nytt. Träffade en snubbe i lördags som helt enkelt hörde av sig idag. Det var sjukt trevligt. Haha, jag fick tillochmed träffa hans pappa. Vi har redan kommit långt i vårat förhållande.
Nej, inte så men det var väldigt roligt iallafall när han var tvungen att göra ett ärende åt sin pappa och jag bara råkade vara med honom då. Så ja, så fick det bli!! Konstigt men kul...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0