Mycket på en gång..

Jag ska säga det att jag har aldrig vart så nöjd med smink som jag är med min nya älskling, mitt puder. Visst har jag använt mycket bra grejer men detta slår nog allt. Total Finish från Kanebo. Det kan jag rekomendera. En liten söt dosa med foundation och puder i ett.

Idag har jag iallafall börjat jobba igen. Vart en kort dag men det var skönt att komma tillbaka. Orkade dock inte ge 110% men skönt att komma ut lite ändå. Imorrn blir det också en kort arbetsdag, 15-20. På förmiddagen ska jag bege mig till Östra där jag är inskriven nu och träffa ännu en ny läkare. Förhoppningsvis kommer de med goda nyheter men man vet ju aldrig. Jag har hört så mycket från att jag är så sjuk till att jag inte alls är så sjuk. Så nu får vi se.

Efter jobbet ska jag ju på dejt också. Jag är väldigt chockad över mig själv av sättet som jag fick honom att få mitt nummer men den smaskiga detaljen håller jag faktiskt för mig själv. Jag vet inte vad vi ska göra men vi ska ses iallafall. Jag är sjukt nervös. Har redan lagt fram alla kläder och sånt jag ska ha på mig så att jag inte börjar vela imorrn. Haha, jag har ju aldrig gjort nåt liknande. Nervös.
Jag ska till min kära Linn i Skara på lördag så jag kanske inte kan uppdatera från dejten förrän söndag eller nåt. Men jag ska försöka innan, om det finns nåt värt att säga om det..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0