Måndag

Ja, då ligger jag här i min säng. Har legat här sedan halv tolv igår kväll. Det är väldigt länge. Har vart uppe och försökt få i mig lite mat och hämtat nytt vatten ibland men annars är jag sängliggande. Det är soligt ute men jag har bara orkat ta mig till balkongen ett par gånger.
Jag skulle behöva städa mitt rum. Det är total kaos kan jag lova. Men det orkar jag inte heller. Jag ligger mest och svettas och fryser vartom.
Det värsta är att när man är sjuk på det här sättet då man kan smittas så är det ingen av ens vänner som vill komma hit och vara social, eller ge mig lite mat för det orkar jag inte ordna själv. Så man är helt ensam. Bara ens roliga vänner på facebook som man kan kolla igenom. Jättekul. Haha.

Jag håller iallafall modet uppe och är på ganska bra humör ändå trots sjukdom. Ja, jag är glad. Ringer nån så försöker jag prata ända tills rösten sviker och skrattar så mycket jag kan. Det är ju härligt iallafall.
Jag ska på dejt i veckan, eller ja... Jag sköt fram det eftersom det är som det är, men önska mig lycka till..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0