Lycka

Jag är slapp. Sjukt slapp. Idag har jag legat i sängen hela dagen. Förrutom när jag käkat en macka eller två och vart på toa. Nu ligger jag fortfarande i sängen efter att ha vart och borstat tänderna. Nu är det dags att sova.
Kul att man hela dagen ligger i sängen och väntar på att det ska bli natt så man kan släcka lampan och somna där man tillbingat sin dag. Jag gillar´t. Men det är ganska långtråkigt. Jag är inte sån som njuter av att vara hemma hela dagar och vara sjuk. Jag hittar på saker hela tiden. Kanske behövde jag lite egentid egentligen?!
Jag har iallafall haft mycket tid på mig att tänka över saker och ting och kommit fram till väldigt bra saker. Så det är ju skönt att få lite ro i tankarna genom att ta bort endel av dem.

Det är singellivet som gör det. Det är det som gör att det är mycket tankar som far runt i huvudet på mig. Ärligt talat så kan jag ju nästan inte gå utanför dörren utan att spana. Det finns ju så sjukt mycket snygga killar i den här staden, det kan jag lova. Så jag lider ju inte iallafall.

Annars börjar jag vänja mig vid att vara ensam. Det finns ingen jag behöver ringa dagligen och det är väldigt skönt. Jag är ju iofs inte ensam egentligen. Jag har mina roomies, mina vänner, min familj och alla jag behöver. Men jag är ensam i själen. Inte så att det gör ont, men den är lite tom.

Jag ska faktiskt inte klaga för jag är så lycklig. Det är ett leende konstant på mina läppar och det ser alla som ser mig. Det är såhär det ska va !!

Lite blandat inlägg det här märkte jag. Men som sagt, lite utdrag av alla de funderingar och tankar jag haft under dagen. Nu ska jag faktiskt sträcka mig efter lampknappen och sova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0