Ja, jag krockade med en fågel..... utan bil alltså!!

Hahaha, jag skrattar mig in i detta inlägg för det är ju egentligen huur kul som helst.
Igår hade jag ganska bråttom till min spårvagn för att komma i tid till jobbet så jag tog mina saker snabbt i handen och började springa till spårvagnen. Efter några snabba sekunder sprang jag runt husknuten och möttes av nåt minst sagt överraskande. Jag krockade helt enkelt med en fågel. Han hade nog lika bråttom som jag för han hamnade mitt i ansiktet på mig. Haha...
Med ett litet sår under ögat och ganska förvånad över vad som precis inträffat så fortsatte jag min springtur till vagnen. När jag väl satt där så satt jag och fnissade för mig själv med tankar om det var nån som såg det som hände. Det måste ju ha sett hur kul ut som helst.
Det kunde gått riktigt illa eftersom hans näbb hamnade 2 cm från mitt öga, men som tur var gick det bra. Riktigt kul iallafall.

Nu sitter jag hos vänner. De ska ut ikväll. Jag ska nog med en sväng tror jag men blir tidig hemgång så jag orkar med jobbet och eurovision imorrn. Sen får vi se vad som händer.. Det är alltid lika spännande kan jag lova..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0