Ännu mer bra helger...

Så sjukt klockren kväll igår måste jag säga.
Vi var på Pustervik, en förfest med bara okända människor, sen pustervik igen. Det var bandspelning där igår. Phosphorescent hette de. Väldigt bra ska jag säga. Så kolla upp det.
Jag och Maja som är proffs på att få det vi vill också lyckades ju självklart stå längst fram på konserten och få tillräckligt mycket ögonkontakt med killarna för att de efter konserten kom till oss och dansade hela natten.
Vi satt i deras loge och fick lite bubbel men mesta delen av kvällen ägnade vi på dansgolvet. Så sjukt roligt!

Jag har bara haft så underbara kvällar det senaste så jag blir lycklig bara jag tänker på det. Imorrn blir det pingisklubben. Det är måndagar som gäller nu för tiden =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0