Utmaning för en gångs skull

Utmaning som jag fick av Hellie. Den var underhållande :)


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Jag kunde inte ens titta dem i ögonen.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ett glas

3. Vad såg du senast på TV?
Våra värsta år

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
19:27 (var egentligen 19:36)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Why do I keep counting med The Killers.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Gick hem från spårvagnen

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Massa roligt på facebook.

8. Vad har du på dig?
Svarta strumpor, ljusa jeans, svart linne och svart kofta. Så, så var det med det.

9. Drömde du något inatt?
Jag hoppas det...

10. När skrattade du senast?
Idag

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
3 gitarrer och en tavla.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Ja, det har jag verkligen men inget jag vill gå in på.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Den var väl trevlig.

14. Vilken var den senaste Biofilmen du såg?
Bio.. hm... Bröllopsduellen med mina kollegor.

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Kläder och skor självklart. Sen skulle jag nog resa endel. Sen skulle jag köpa ett stort hus och lite djur. En man skulle jag nog också köpa mig. Ja, svår fråga...

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Nej, det ska jag nog fortsätta hålla för mig själv tror jag...

17. George Bush?
Nej!

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Pojknamn har jag nog inte bestämmt mig för så det får min blivande karl vara med att bestämma. Men min första dotter ska heta Anette, efter min mamma. Det vet jag säkert.

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja men verkligen. Det är ju inte så avlägset just nu men bara det fungerar med sjukvård och allt annat man behöver.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen in!

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Johanna

Matilda

Zilla
Emma
och länka gärna till mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0