Uppdatering för en gångs skull

Imorse när jag gick till jobbet var det snöstorm ute. Som tur var var det blandat med regn så inget ligger kvar. Men usch vilket väder.
Nu är det inventeringstider så idag har jag suttit nere på lagret i 6 timmar och blippat. Hann med väldigt mycket faktiskt. Resten av veckan kommer jag också att tillbringa därnere. Ska bara komma ihåg att ta med mig lite skivor för det finns bara 1 där och den är sönderlyssnad kan jag säga.

Idag fick jag även en kallelse till östra sjukhuset här i Göteborg. Så nu är jag överskriven från Lidköping till storstan. De ska väl göra lite undersökningar och så för att sätta sig in i situationen.
Jag hoppas på att kunna få nån medicinkur som faktiskt kan göra mig frisk. Så jag håller tummarna.

Det som annars har hänt under de senaste veckorna är att jag har lämnat ett tre-årigt förhållande bakom mig. Därför har jag inte vart så pepp på att skriva. Vi bor är sambos fortfarande vilket är ganska jobbigt men så snart jag kan ska jag ta mig härifrån. Det finns mycket att säga om såna här situationer men jag tänkte hålla er uppdaterade.
Jag bor hos vänner och glider runt mycket.
Sen har jag bestämmt mig för Norge. Jag ska bara kolla upp jobb sen åker jag. Jippie:)


Kommentarer
Matilda

Va!? Nej vad tråkigt att höra. Ta hand om dej. Puss

2009-03-03 @ 13:41:55
URL: http://mathy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0