Stockholmsguidning

Förresten... Uppsala var det ja. Jag lämnade ju av lillasyster i Huddinge för att sedan ta vägarna utanför Sthlm för att ta mig dit jag skulle. Grejen är sån att jag satt och pratade med pappa i telefonen för att han skulle guida mig lite så jag missade avfarten till den väg jag skulle hålla mig på. Så jag hamnade... Ja, mitt i stan. Jag kom in vid värtahamnen och sen blev jag guidad en Lång tid förbi slottet, stureplan, stadion och allt vad jag hann åka förbi. Kan säga att jag skrattade så jag grät för det var så himla roligt jobbig situation. Att sitta där och köra för typ 4:e gången i sitt liv och hamna mitt i smeten, Själv, var lite småjobbigt. Men bra som jag är så fixade jag det galant. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0