Nytt liv...

Oj, det är mycket som händer här i lilla Göteborg och i min lilla värld.
I en veckas tid nu har jag bott hos kära Michaela. Hon har vart väldigt räddande i allt det här som händer. Jag och Jesper gjorde slut för snart en månad sedan. Så i snart en månads tid har jag ju levt i min resväska på olika ställen.
Nu sitter jag faktiskt i min egen lägenhet för första gången på länge. Det känns konstigt att vara på samma ställe där han är. Men det känns ändå som skönt att vi fortfarande är vänner.
Jag har letat boende som en liten iller så han ska ha kvar lägenheten. Jag har vart och kikat på så mycket men inte hittat nåt som känts bra.
Förrutom idag... Jag var hos en tjej, Lisa. Det kändes kanonbra. Så där kommer jag flytta in i början av April. Mölndalsbo kommer jag alltså att bli. Det känns konstigt, skönt och spännande. Så sen får ni komma och hälsa på i vårt lilla minipartykollektiv.

Alltså har jag bestämt mig för att varken flytta hem eller åka till norge eller nåt annat fjant. Jag stannar här i Götet. Dock ett annat boende och lever livet helt enkelt.


Kommentarer
Nilla

Gumman, så tråkigt att höra!

Skönt att du hittat boende som känns bra!

Blir skönt efter att bott i väskan så länge att få landa och känna sig lite lugnare och börja på ett nytt kapitel.

Lycka till tjejen!

Kramar om dig.

2009-03-10 @ 07:13:56
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com
Hellie

Vad skönt att du bestämt dig, och du verkar dessutom nöjd med ditt beslut!!! Kommer säkert bli kanon!

Kram

2009-03-10 @ 08:31:44
URL: http://www.homeofhellie.blogspot.com
Sara

Mäh! Singel?

Hoppas du mår bra.



Stor kram Sara

2009-03-10 @ 18:27:51
URL: http://sarahli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0