hem ljuva hem

Nu sitter jag hemma i min pappas hus. Det är skönt att vara hemma. Man får liksom ett lugn över sig som man inte kan få någon annanstans. En liten present låg i trappan nu efter att jag vart ute och kom hem med choklad och en liten parfym. På lappen stod det "Susanne, vi tycker om dig!". Åh, vad det är härligt att vara hemma!

Jag och lillasyster åkte iväg ut i mörkret och fotograferade. Jag lärde både henne och mig själv endel. Tyvärr ligger korten på pappas kamera men jag hoppas kunna lägga upp nåt här snart iallafall.
I helgen är det tänkt att det blir Sthlm och Uppsala. Blir skönt att komma ifrån ett tag. Det gör mig lycklig !!


Kommentarer
Nillano

Vad gulliga dina föräldrar är!

Låter som du och syster hade en trevlig fotografering =)

Trevlig helg när du är på galej!

Kram

2009-03-12 @ 06:34:19
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0