Dålig på att skriva märker jag

Nu har jag vart i Uppsala i några dagar. Det har vart så otroligt bra. Oj, hur bra som helst. Det är en fin stad.
Jag och syrran åkte ju bil upp. Vi åkte förbi många bensinmackar kan jag säga. Och vad priserna kan skilja sig. 20 öres skillnad är fakiskt väldigt mycket. Vi åkte där och letade efter den billigaste. Sen märkte vi att tanken blev tom nästan så vi var tvugna att åka in på närmaste och vad tror ni, där låg bensinen på 11.29 vilket är det dyraste man kan tanka just nu. Det ska ju vara så typiskt.

Annars händer ganska mycket just nu. Jag flyttar förmodligen om 2 veckor till ett rum hos en jättetrevlig tjej. Har förmodligen jobb om 2 veckor också. Så det mesta löser sig. Det känns jättehärligt.


Kommentarer
Hellie

Åhhh, vad skönt! VAd blir det för jobb tro? I samma branch? Vi MÅSTE se till att ses snart, hur svårt kan det vara liksom?

KRAM

2009-03-19 @ 09:29:10
URL: http://www.homeofhellie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0