Ännu en kryssning... Galet !

Ja, nu har jag vart ute på äventyr igen. Vi var på ännu en kryssning. Denna gången med silja line och 107.5 fest. Det var grymmt kul. Härligaste tjejerna var jag där med också. Detaljerna från hela helgen håller jag nog faktiskt för mig själv för det var galet. Redan från första stunden vi satte oss i bilen från Göteborg och tills vi kom tillbaka. Men sjukt bra har det vart...

En sak som faktiskt har börjat slå mig nu är att jag är ju singel. Det känns otroligt konstigt att vara det efter så lång tid. Jag har haft svårt att inse det men jag har nog ändå kommit fram till det nu att det är så. Konstigt men sant.
Så vi får väl se hur mycket smaskiga detaljer man kan bjuda på nu och framöver...


Kommentarer
Nilla

Läser mellan raderna att singel livet tar fart ;) Lycka till tjejen, kör på! Kram

2009-03-24 @ 06:32:40
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com
Hellie

Hehehe! Vi får nog se tilla tt boka en dejt nån dag så jag får höra alla smaksigheter! Och så får vi ta en singelkväll på stan, för jag är fullt och hållet totalsingel nu när jag inte ens längre dejtar han jag träffat några månader.

Kram

2009-03-24 @ 11:04:58
URL: http://www.homeofhellie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0