"Tycka synd om mig själv"

Jag sitter ensam och tycker fruktansvärt synd om mig själv. Jag hostar så det gör ont i hela kroppen, näsan rinner som ett vattenfall, kroppen gör ont om jag inte knaprar alvedon PLUS att min visdomstand håller på att växa mer och mer och det gör så ONT. Jag är lam på hela vänstra sidan av ansiktet och kan inte öppna munnen ordentligt. Inte heller kan jag äta ordentligt för det gör för ont. Att allt alltid ska komma på samma gång. Jag skulle behöva gå till doktorn för att se så jag inte har halsfluss och sen få nåt mot hostan. Egentligen vill jag bara dra ut den där dumma tanden och aldrig mer behöva tänka på den. Usch vilken dag. Och inte hinner jag gå och kolla upp mig för det är bara jobb hela tiden. Inte heller kan jag ligga hemma och vara sjuk för det är så ont om personal.. Bläää vilken dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0