The day after yesterday

Sedan i måndags är jag på plats i min nya lilla egna lägenhet. Jag har ännu inte målat klart alla väggar och jag bor fortfarande i påsar och kartonger men jag har det nog allt bra ändå. Jag jobbar hela tiden så jag har ju liksom ingen tid över till att göra det som behövs.
Det känns konstigt att bo ensam. Det är tomt och tyst. Jag vänjer mig nog snart.

Imorgon måndag är det dags för den efterlängtade klipptiden. Jag ska verkligen försöka lägga ut en före och efterbild den här gången. Jag byter frisyr så ofta så jag hänger inte med själv längre.

Igår hade jag annars en mycket bra kväll. Vi var först i näckrosparken och efter det begav vi oss till Skål där vi var kvar hela kvällen. Mycket öl och mycket dans. Det var en härlig kväll =)
Dock inte lika härligt idag.... Men en pizza och Ice age2 får fylla resten av kvällen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0