Sommaren i Göteborg är som den är

Ja ni.. Sommarlivet i Göteborg tillåter inte en kväll framför datorn. Är jag hemma så fixar jag mest i lägenheten men för det mesta är jag ute på nätterna och gör stan osäker. Det finns så sjukt mycket bra klubbar varje vardag i den här stan som man inte vill missa. Så det är ungefär det som händer.
Jag har precis fixat så jag kan komma iväg på festival också.

Det känns som om mitt liv kommer ta slut snart i och med operationen så jag vill hinna med så mycket innan. Det är knappt om tid men jag hoppas att jag kommer hinna.
Jag försöker att inte tänka på det där så mycket utan skjuter fram det så långt jag kan.
Idag ska jag vara duktig och lägga mig i tid för en gångskull för imorrn är det utgång igen som gäller =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0