Filmmys

The life of David Gale... Den filmen har jag kikat på ikväll. Har sett den flera gånger förr men det är en sån film man kan se hur många gånger som helst.
Den är otroligt bra. Måste bara säga det.

Jag har vart ledig nu sedan nyårafton. Det har vart lugna dagar och jag har inte fått så mycket andra saker gjorda
än att jag har fått sova mycket.
Var en sväng på stan idag och fick med mig lite saker till lägenheten hem. Det känns skönt att
det börjar bli lite mer ordning nu.
Vi har ju iallafall gardiner och en köksduk.
Imorgon kommer min familj och hälsar på. På dagen ska de göra lite saker men då får jag iallafall vara hundvakt till lilla Ricki. Det ska bli mysigt!




Ja, här nere skulle de har kommit en bild men det gick tydligen inte att ladda upp bilder ikväll så
det får bli nån annan dag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0