Update

Göteborg är ingen lugn stad kan jag säga. Det är nästan tabu att sitta hemma en kväll. Iallafall på helgen.
I helgen var jag ute med en tjej från jobbet och gjorde stan osäker. Det var väldigt lugnt men sent.

På torsdag slutar mitt schema och då vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag är inte direkt arbetslös men jag kommer ju att känna mig som det när man inte får jobba var och varannan dag. Är det nån som behöver personal så finns jag här!!
Nu fram tills torsdag kommer jag jobba extremt långa dagar så jag kommer säkert vara helt slut också..

Igår var jag och arbetskamraterna på bio. Vi såg Bröloppsduellen. Den var faktiskt ganska bra. En riktig tjejfilm :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0