Ojoj

Idag har jag jobbat långdag. Jag hade lite energi över när jag kom hem så då damsög jag hela lägenheten och städade i köket, så nu Äntligen sitter jag här och tar det lite lugnt.
Killarna håller på och lagar tacopaj som jag har att se fram emot att äta, mmm...

Just nu händer inte så mycket. Vi var ute i lördags, jag och tjejerna. Det var en bra kväll.
På lördag blir det nog en sväng ut på dansgolvet igen.
Igår fick vi upp gardiner i köket förresten. Det känns så sjukt mycket mysigare nu. Att ett par halvfula gardiner kan göra så mycket. Jag ska försöka bli bra på att lägga ut bilder, då ska ni få se lägenheten...


Kommentarer
maria

Hej! Jag har precis (for en manad sedan) blivit kolostomi-opererad och haller som bast pa att vanja mig vid mitt 'nya' liv. Jag har last dina inlagg om UC och operationen, samt sett dina bilder. Tack for att du delar med dig, det hjalper mig! Jag mar bra faktiskt, allt ar val relativt ifor sig, men jag mar mycket battre an innan operationen. Tankte att jag skulle fraga om lite tips, pa allt mojligt, saker du lart dig sedan operationen, typ klader, mat etc, om du har lust och tid. Kram!

2009-01-14 @ 22:51:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0