Igår grät jag mig till sömns...

Igår grät ja mig till sömns. Det var väldigt längesen jag gjorde det. Varför? Jo, jag började läsa gamla sms, de från den tiden jag var sjuk och låg inne på sjukhus. Det var speciellt de som jag själv hade skickat som jag blev så depprimerad utav.
"Jag vill hem, jag orkar inte mer". "Ta mig härifrån":
Det var mycket jobbigt som stod i de smsen. Jag har glömt bort för längesen hur dåligt jag egentligen mådde under den tiden. Jag har själv inte vågat läsa mina blogginlägg som jag skrivit om min sjukdomshistoria. Tror i och för sig att de är ganska mycket mildrare skrivet än vad det var egentligen, men...

Det känns lite tungt just nu i mina tankar men jag hoppas övervinna dem snart...
Funderar på att ta mig en liten tripp till vackra Norrköping i
helgen... Vad säger ni ?


Kommentarer
Madde (maddepladder)

Jag säger: Kom hit så ska du få en bamsekram! :)

2009-01-27 @ 22:43:18
URL: http://maddepladder.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0