Hjältedåd och uppiggnings tips ??

Igår var jag hjälte. Iallafall enligt mig själv. Jag fångade en tjuv, nästan iallafall. Hon hade tagit varor från våran butik för X antal tusen. Jag sprang efter och fick iallafall tag på väskan med allt i. Så jag känner mig lite som en hjälte.

Ikväll har jag träffat min kära vän Linn och hennes pojkvän på en middag. Vi har inte setts på ett halvår så det var jätteroligt att få ses lite grann. De är i Göteborg över helgen så jag hoppas att vi ses lite till....
Nu ska jag sova.
Jag är så sjukt trött. Jag sover lagom mycket men jag lyckas verkligen ALDRIG med att bli pigg så snälla, har ni några bra tips på hur jag ska göra så säg till !!!


Kommentarer
Matilda

Vitamin eller järnbrist?

2009-01-19 @ 10:23:46
URL: http://mathy.blogg.se/
Arandur

Bra blogg :)

Ska vi följa varandras med bloglovin?

2009-01-22 @ 17:06:20
URL: http://arandur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0