EMD och underbar kryssning

Jag har haft en sån fantastisk helg. Jag, Sandra och Michaela hade först en lördagkväll i Stockholm. Då gick vi till Fridays och åt och hamnade sedan på ett ställe där det faktiskt inte var så bra. Men vi vart aldrig missnöjda ändå.
Söndagen ägnade vi på stan och sen eftermiddag begav vi oss mot stora båthamnen.
Det tog oss ett tag att komma på båten men väl därpå ökade pulsen och vi var Så taggade.
Vi hittade våran hytt, sen gick vi och beställde buffé. Det var supergott. Efter den återvände vi till hytten och gjorde oss iordning till kvällen. Sen är allt en dimma. Eller ja, inte helt direkt. Men det var så otroligt mycket som hände och så mycket intryck att komma ihåg att man inte gör det. Vi såg EMD såklart. Det var det bandet som spelade på den kryssningen. Vi minglade bland så roliga människor och hamnade i bra sällskap hela natten.
Efter mycket dans slutade en del av kvällen i Erik Segerstedts hytt. Det var mer Michaelas uppdrag att hon ville hamna där, och det gjorde hon. Där var vi ett tag innan vi sedan hamnade med några killar från bandet utanför våran hytt där vi pratade resten av natten..

Mycket bra resa. Mycket bra. Verkligen nåt helt annat än jag hade väntat mig!!
Vill ut igen.... !


Kommentarer
Hellie

Åhhh, vad kul det låter!



Vi måste se till att ses! Och gå ut nån kväll dessutom!

Kram

2009-02-11 @ 11:11:40
URL: http://www.homeofhellie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0