Dolt under ytan

Jag har försökt slita mig tre gånger nu från den här filmen men jag lyckas ju verkligen inte. Egentligen skulle jag behöva sova för längesen men det verkar ju inte bli det på en stund ändå.
Jag har en svagt minne av att jag sett den förrut men jag kommer inte ihåg hur den slutar och jag är så nyfiken.
Började bli så desperat så jag letade på internet efter slutet på filmen men utan att lyckas.
You tube kanske det finns på i och för sig. Får testa med det.
 Hatar sånt här......


Kommentarer
Hellie

Om jag inte minns fel är det den filmen när hon ligger i badkaret och plötsligt kommer huvudet upp! Såg den på bio och just iden scenen ryckte både jag å min kompis till så så att vi skallade varandra.



Sen var det dessutom nån konstig människa som följde oss genom hela stan efter bion, och sen dessutom satt på samma buss hem som oss sen, och så gick han av på samma hållplats som lilla mig. Jag var livrädd! Vågade stannainte låsa upp cykeln utan hängde på några andra som gick. Ringde mamma å sa att hon skulle hämta mig. Var nämligen så att det var nån flåsare som ringde hem till mig vid denna perioden så jag trodde att det var han som förföljde mig! Hahah, sånna minnen!

2009-02-06 @ 11:29:53
URL: http://www.homeofhellie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0