snart juul...

Igår kom jag hem efter en weekend i Barcelona. Det var ungefär 15-20 grader där hela helgen och vi hade det underbart bra. Sol, shopping, mycket öl och cava. Det var otroligt skönt att komma iväg lite och få tänka på annat.

Jag åkte i fredags och innan det låg jag inne på sjukan i två nätter. Jag åker in med magont. De tog massa prover och gjorde en röntgen men kom egentligen inte fram till något. Som tur var var det ingenting med tarmarna men jag har fått tid på sahlgrenska istället på gyn så vi får väl se vad de hittar den här gången. Ibland känns det bara som att det är nog med sjukheter men det verkar bara komma mer och mer hela tiden.

Annars börjar det närma sig jul. Jag har inte hunnit fundera över julklappar än och måste hitta lite tid till att införskaffa dem. Jag som tänkte vara ute i god tid i år. Men den senaste tiden har verkligen flygit iväg så det blir till att gå ut i julstressen ändå.. !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0