Skönt att vara hemma !

Jag är nyss hemkommen från Emmabodafestivalen. Har varit där sedan i onsdags och har haft otroligt bra dagar.
Mycket bra konserter, otroligt mycket alkohol och många nya människor. Jag har blåmärken och sår över hela kroppen och har inte duschat på alldeles för länge. Men det är härligt. Det är så skönt att komma hem efter man har levt sunkigt ett tag.Så nu blir det till att duscha, tvätta och köpa nya skor för alla de jag hade med mig är helt förstörda så det är verkligen prio just nu =)

Nu är jag tillbaka till verkligheten igen iallafall och det slog mig direkt när jag kom hem att det redan är 2 dagar in i augusti. Om 3½ vecka är det dags för operation. Jag är förkyld just nu så jag hoppas att den hinner försvinna innan. Men jag är så sjukt nervös. Jag får ont i magen bara jag tänker på vad det är jag håller på att ge mig in i. Mycket tankar flyger omkring i mitt huvud men jag hoppas att allt kommer att gå bra!



Kommentarer
Ida

Hej, jag har också Ulcerös Kolit och skulle vilja prata med någon person som också har det =) Skulle bli väldigt glad om du addade min msn,

ha det!

2009-08-04 @ 14:52:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0